sunnuntai 31. tammikuuta 2021

#Haasteidenhaaste -tilanteen tsekkaus 31.1.21!

 Jälleen aika tarkastella, missä mennään #Haasteidenhaasteen kanssa! Tämän viikon tsekkaus hulahtikin viikon viimeiseen päivään, kun vallan unohtui, että olin ajatellut tarkastella jokaisen viikon tiistaina tilannetta... Ehkä aie on syytä siirtää viikonloppuun. 

Helmet-lukuhaasteni voi erittäin hyvin. Olen lukenut/kuunnellut tähän mennessä 11 kirjaa. Nyt vain innostuin kaunokirjallisuuden sijasta ns. self help-kirjallisuudesta. En ole edes varma, että tarvitsenko sellaisia, mutta jostain syystä ne huvittavat nyt kovin paljon :-) Kaunokirjallisuudessa on menossa Pajtim Statovcin "Kissani Jugoslavia". Se on jotenkin vaikea minulle, mutta ehkä se siitä lähtee käyntiin, kun kirja etenee. 

Geokätköilijan talviohjelmassa on menossa kolmas viikko. Tähän asti olen saanut kaikki pisteet kasaan, toki tämä viikko on vielä vaiheessa. Onhan tässä tiistaihin aikaa :-)

Luontohaasteen tammikuusta jää tekemättä telttayö ja pulahdus luonnonvesiin. Tämän tiesinkin etukäteen. Unelmakartta retkistä on tulossa julki luontohaasteen omaan postaukseen. Innolla odottelen jo huomista ja helmikuun luontohaastetta!

Retkihaasteeseen olen merkannut vain kaksi retkeä. Kesää kohti näitä tullee enemmän. Helmet- elokuvahaasteesta olen varsin ylpeä, koska olen katsonut peräti 3 elokuvaa, jotka solahtivat mukavasti haasteeseen! Lisäksi "Kokeile uusi resepti viikossa" on inspiroinut haastesuorituksiin. 

Muut haasteet elävät hiljaiseloa, mutta tokihan ne pitää siitä jossain vaiheessa liikkeelle laittaa. Ja ei, kilohaaste ei ole edennyt - 300 grammaa/viikko vauhdilla 😄 Samoissa lukemissa kilot tököttävät. Pitänee tehdä jotain spurtteja ja yrittää pitää aina uusi kilomäärä, kunnes on taas spurtin aika?

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti

Laitapa viestiä :-)